Wilt u meer weten?

Bel 010 - 737 05 50 of mail naar info@maxice.nl

Klachten

Uw kind is bij onze medewerkers in goede handen. Echter, u kunt een keer ontevreden zijn over het handelen van een pedagogische medewerker, houder van het kinderdagverblijf / BSO of heeft u een klacht m.b.t. de organisatie van het kinderdagverblijf /BSO.

Kinderdagverblijf maXice B.V. en maXice D’Care B.V. heeft in het kader van de Wet kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. Bij voorkeur maken ouders/verzorgers een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan een formele klacht ingediend worden. Deze kan worden ingediend bij de locatie-coördinator. Een formele klacht wordt ten allen tijde schriftelijk ingediend. De locatie-coördinator is te bereiken per email:

> Locatie Kerklaan: Gladys@maxice.nl

> Locatie Wormerhoek: Demi@maxice.nl

Mocht interne klachtafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing dan staat ouders de weg vrij naar informatie, advies en mediation bij de geschillen commissie www.degeschillencommissie.nl.

In sommige gevallen is het van belang de klacht rechtstreeks in te dienen bij de Geschillencommissie.  Het reglement van de Geschillencommissie vindt u op www.degeschillencommissie.nl.

Het klachtenreglement: Algemeen Klachtenreglement 2023

Heb je vragen, neem dan contact op!